У поліції Кіровоградщини презентували роботу оновленої служби «102» та ситуаційного центру.
Про це Новинам Кіровоградщини повідомили у СК поліції Кіровоградської області.
Очільник відомства Сергій Кондрашенко коротко ознайомив присутніх із функціями та завданнями підрозділів та особливостями їх роботи, а також розповів про передумови реорганізації служби «102».
16 грудня 2017 року на всій території держави розпочали свою роботу кол-центри поліції. На Кіровоградщині такий підрозділ розташовувався на базі Кропивницького відділу. Після того, як нього було перепідключено виклики за номером «102» мобільних операторів, міських та районних ліній зв’язку з усіх куточків області, навантаження на підрозділ (за наявності лише 4 операторів і такої ж кількості ліній зв’язку), значно збільшилося.
Якщо по місту за добу надходило від 400 до 500 звернень, то з усієї області – приблизно від 700 і до 1200 звернень. На свята, зрозуміло, громадяни звертаються до поліції, ще частіше.
«Враховуючи ситуацію та зважаючи на нарікання людей, які вимушені були чекати своєї черги у з’єднанні, телефонуючи за номером «102», ми звернулися до керівництва Нацполіції України щодо реорганізації кол-центру «102», а саме – введення додаткових посад, закупівлі необхідного технічного оснащення та створення всіх умов, потрібних для нормальної роботи людей.
Завдяки підтримці з боку керівництва Національної поліції та МВС України, нам вдалося досягнути позитивних змін, які відчуватимуть громадяни, життя та інтереси яких ми покликані захищати», – зазначив начальник обласного главку поліції.
На сьогодні кол-центр «102» з будівлі Кропивницького відділу поліції перенесено в будівлю ГУНП області. Тепер в одному залі знаходяться всі працівники одночасно, що спрощує координацію у їх роботі.
Зал кол-центру «102» обладнаний моніторами із виведеними на них зображеннями зі стаціонарних камер відеоспостереження Кропивницького, (на сьогодні – 26). Технічно є можливість у подальшому збільшити їх кількість.
Штати кол-центру поліції розширено. У даний час в одній зміні одночасно працюють 13 осіб, із яких – 8 операторів (замість 4). Процес їх роботи цілком автоматизований. Повідомлення миттєво реєструються в так звану «електронну карту» та негайно передаються територіальним підрозділам.
Після отримання повідомлення на планшет, якими забезпечено кожну групу реагування патрульної поліції в районах та містах, працівники підтверджують отримання виклику і негайно вирушають на місце пригоди.
Сергій Кондрашенко також зауважив, що зараз триває конкурс на вакантні посади операторів кол-центру «102». Заплановано доукомплектування підрозділу ще 16 працівниками і на кожну посаду вже претендують по 8 кандидатів.
У випадках ускладнення оперативної обстановки, пов’язаних зі скоєнням тяжких та особливо тяжких злочинів, стихійних лих, надзвичайних ситуації, у тому числі природного характеру, до роботи у ситуаційному центрі залучаються фахівці низки структурних підрозділів – це слідчі, розшуковці, дільничні та інші працівники (в залежності від ситуації що виникла), які координують роботу служб і підрозділів за напрямками їх діяльності, взаємодіють з органами державної влади, іншими правоохоронними відомствами та рятувальниками.