Про ситуацію на ринку праці Кіровоградщини та основні напрями й пріоритети діяльності у 2018 році розповів сьогодні, 02 лютого, під час звітної прес-конференції, заступник директора Кіровоградського обласного центру зайнятості Богдан Стоян.
Про це Новинам Кіровоградщини повідомили в обласному центрі зайнятості.
«У 2017 році кількість безробітних осіб зменшилась на 8,2 % у порівнянні з 2016 роком, та становила 46,8 тисяч осіб. Працевлаштовано 21,1 тисяч осіб, з них до набуття статусу безробітного 5666 осіб (26,8 %) та 15,1 тисяч безробітних. Станом на 1 січня 2018 року кількість зареєстрованихбезробітних становить 17,4 тисяч осіб. Рівень працевлаштування зареєстрованих безробітних у 2017 році склав в цілому по області 32,2%», – зазначив Стоян.
У Кіровоградській області допомогу по безробіттю у 2017 році отримали 35 613 громадян.У той же час роботодавці пропонували 30,1 тисячі вакансій. 58,1% з них – робітничі професії, 24,6% – службовці, 17,3% – вакансії для осіб які не мають кваліфікації.
За словами Стояна, середній розмір заробітної плати у вакансіях протягом 2017 року становив 3,6 тис. грн (у 2016 році – 2,0 тис. грн) У 65,9% вакансій розмір заробітної плати був вище мінімальної.
Серед іншого, 2017 рік знаменувався запровадженням Державною службою зайнятості сучасних сервісів: електронної черги для безробітних, послуги відео-резюме та онлайн-співбесіди безробітних з роботодавцями, відео-вакансій та відео-презентацій підприємств і т.д. Крім тогопо всій Україні розпочала роботу «гаряча лінія» Державної служби зайнятості: відтепер, за номером 0-800-50-99-66 можна дізнатись інформацію про повний перелік послуг служби зайнятості, поставити питання реєстрації у центрах зайнятості тощо.
Серед основних пріоритетів та завдань служби зайнятості на 2018 рік, заступник директор Кіровоградського обласного центру зайнятості виділив декілька важливих напрямків:
Реорганізації центрів зайнятості та перетворення їх у сервісні майданчики з надання широкого спектру соціальнихпослуг;
Удосконалення профорієнтаційної роботи;
Профілювання безробітних для попередження ризиків довготривалого безробіття;
Запровадження соціального супроводу за підходом кейс-менеджменту;
робота в ОТГ, надання соціальних послуг мешканцям громад.