В облдержадміністрації обговорили проблеми та перспективи підрозділів ДП “Схід ГЗК”

Під керівництвом голови облдержадміністрації Сергія Кузьменка і за участі заступника Міністра енергетики та вугільної промисловості Юлії Підкоморної, відбулася робоча нарада щодо функціонування підприємств Кіровоградщини, що входять до атомно-промислового комплексу і знаходяться у сфері управління Міненерговугілля.

Про це повідомляється на сайті Кіровоградської ОДА.

Участь у нараді взяли голова обласної ради Олександр Чорноіваненко, генеральний директор ДК “Ядерне Паливо” Сергій Дробот, генеральний директор ДП “Східний гірничо-збагачувальний комбінат” Олександр Сорокін, керівники Інгульської, Смолінської та Новокостянтинівської шахт, фахівці Міненерговугілл, представники облдержадміністрації, райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування.

Сергій Кузьменко підкреслив, що ДП “Схід ГЗК” фундаментальне в економічному плані підприємство, оскільки забезпечує роботою понад 3 тисячі жителів області. Надходження податків до місцевих бюджетів від його діяльності складає понад 118 мільйонів гривень, а для Кропивницького і Маловисківського районів підрозділи ДП “Схід ГЗК” є бюджетоутворюючими.

Підприємство унікальне у плані видобутку урану. Проте сьогоднішній механізм формування тарифу на електричну та теплову енергію ставить ДП “Схід ГЗК” у невигідне становище у порівнянні із іноземним компаніям, у яких технологічні особливості виробництва набагато меншовартісні.

Голова облдержадміністрації повідомив, що з метою недопущення виникнення дестабілізаційних процесів, обласна державна адміністрація направила звернення до Прем’єр-міністра України з проханням втрутитися у ситуацію та винайти можливий шлях вирішення. Як результат, з грудня минулого року проведено низку нарад та створено відповідну робочу групу, яку очолює заступник Міністра Міненерговугілля Юлія Підкоморна.

Під час наради проаналізували перспективи та проблеми в діяльності Смолінської, Інгульської та Новоконстянтинівської шахт ДП “Схід ГЗК” – соціальний, екологічний та безпековий аспекти, а також обговорено подальше функціонування об’єктів соцсфери підприємства.

Вас також може зацікавити