Минулого тижня найбільше скарг від містян очільник Кропивницького отримав на роботу обласного підприємства «Дніпро-Кіровоград».
Про це Нoвинам Кірoвoградщини повідомили в пресслужбі міськради.
Понад тиждень в будинках на вулиці Вокзальній після пориву мережі текла жовта вода у кранах. На селищі Гірничому між будинками кілька днів бив фонтан, що затоплював підвали. На всі такі випадки, переконаний Андрій Райкович, треба реагувати в рази швидше, ніж це роблять представники підприємства.
«Настав час переглянути свою політику нехтування вимогами громади, зверненнями міської ради, покращити якість роботи ремонтних бригад, підвищити оперативність реагування на скарги містян. Менше за все у мене претензій до керівника міського підрозділу Валентини Миколаївни Давидчук — вона роботяга, виконавець, вона не вирішує стратегічні речі. З чим має, з тим і працює, — наголосив Андрій Райкович. — Я неодноразово звертався з проханням збільшити кількість ремонтних бригад, пришвидшити відновлювальні роботи після поривів. Куди це годиться?! Місто в ямах, десятки люків попросідали».
Андрій Райкович надав доручення секретарю міської ради Олегу Колюці готувати офіційне звернення до керівництва ОКВП «Дніпро-Кіровоград» з вимогою звіту очільника підприємства Романа Ілика на сесії міської ради. Керівник має розповісти про реальний стан справ на підприємстві та презентувати стратегію його розвитку.
«Місто йде на великі трати, коли масштабно ремонтує дороги, бо скрізь під асфальтом ваші гнилі, іржаві мережі. І, якби ми не взялися за дороги, так би вони там і догнивали. Але так бути не може. Ми знаємо стан усіх комунікацій, скрізь — 90% зношеності. Так треба реагувати хоча б на ремонти, якщо не планується масштабних замін. Інакше, як ганьбою це назвати не можна, — переконаний міський голова. — Я прошу депутатів обласної ради від міста звернути на цю проблему особливу увагу! Захищайте місто! Вимагайте до обласного центру більше уваги, фінансової також!»