Залізничники Кіровоградщини повідомляють про загибель на робочому місці свого колеги – машиніста Миколи Мельника 1968 року народження.
Таку інформацію на своїй facebook-стoрінці оприлюднив голова профспілки гiрникiв Укрaїни (НПГУ) Михaйло Волинець, передають Нoвини Кірoвoградщини.
«За попередньою інформацією, під час руху у напрямку станції «Знам’янка», машиніст проігнорував звернення чергового по станції «Королівка». Тоді було викликано помічника машиніста Олександра Овечкіна, який знайшов машиніста в кабіні без ознак життя, після чого застосував екстрене гальмування», — йдеться у повідомленні.
За словами Михайла Волинця, протягом усього літнього сезону залізничники від півдня до півночі, від сходу до заходу країни повідомляли про нестерпні умови праці, про кабіни електровозів, розпечені до 45-50 градусів за Цельсієм. Відповідно до вимог ГОСТу 12.1.005-88, температура в кабіні має бути в межах 22-24 градусів.
«Самі працівники зазначають, що розташовані у кабінах прилади не витримують перегріву. Не перший рік трудові колективи депо, Вільна профспілка залізничників України б’ють тривогу через те, що кожного сезону на робочому місці в кабінах гинуть машиністи. Таких навантажень, перегрівів не витримує навіть здорове серце», — наголосив Михайло Волинець.