Жителі обласного центру скаржаться на якість комунальних послуг

Сьогодні, 20 січня, під час апаратної наради, міський голова Кропивницького Андрій Райкович звернувся до управляючих компаній з вимогою підвищити якість надання послуг містянам.

Про це повідомляється на сторінці Кропивницької міськради у Фейсбуці.

Адже останнім часом міський голова почав отримувати звернення від незадоволених мешканців багатоповерхівок, зі скаргами на те, що комунальні тарифи виросли, перелік послуг зменшився, а їх якість людей не задовольняє.

  • Такий порядок влаштувати не може ваших клієнтів. І мене, як керівника, який уклав з вами контракт, теж, – зауважив Андрій Райкович. – Я вам вже доручав посилити інформаційну роботу. Я вам радив:більше комунікуйте з мешканцями будинків. Нарешті, в своїх офісах наведіть порядок. У вас вже є ремонтні бригади. Ідіть до людей і пояснюйте, виконуйте умови договорів.

Контроль за виконанням цього завдання міський голова поклав на спеціалістів ГУ ЖКГ міської ради.

Вас також може зацікавити