П’ять тролейбусів з автономним ходом, які закупила міська рада цьогоріч, готують до виходу на маршрут.
Про це розповів директор КП «Електротранс» Олександр Луценко, повідомляється на сайті Кропивницької міськради.
Нові тролейбуси – «гібриди» прибули на базу підприємства і нині проходять необхідну технічну підготовку до роботи на маршрутах, а спеціалісти підприємства вивчають схеми руху нових тролейбусів.
«Гібриди» мають запас автономного ходу до 30 кілометрів. Їх запуск дозволить зробити пасажирські перевезення в місті ще якіснішими. Відродження КП «Електротранс» та закупівля нових великогабаритних автобусів та тролейбусів було і лишається пріоритетним завданням міського голови Андрія Райковича.
З 2015 року, після відродження КП «Електротранс» у Кропивницькому з’явилося 20 великогабаритних автобусів, 10 автобусів середньої місткості, 20 тролейбусів та 11 тролейбусів з автономним ходом, плюс на підприємстві залишилось 11 старих тролейбусів, які не зупиняються, і продовжують перевозити пасажирів. Закупівлі нової техніки дуже чекали містяни, особливо ті, що мешкають у віддалених мікрорайонах міста, таких як селище Нове, Стара Балашівка, Велика Балка, Завадівка, Катранівка.
- Ми ж були відрізані від світу, – розповіла жителька мікрорайону Велика Балка, пенсіонер Марія Мільченко. – Нам, щоб дістатись в аптеку чи на базар, треба було з маршрутчиками воювати. Нас випихали з маршруток, принижували. Тепер ми почуваємося людьми. Їздимо безкоштовно, спасибі за це міській владі, нам зручно та комфортно.
- Дуже добре, що ці автобуси низькі, і пенсіонерам зручно в них заходити, – поділилась думкою жителька Старої Балашівки Олена. – І інвалідів на візках сюди закочують, і мами з колясочками заходять. Водії завжди той пандус відкривають, допомагають людям заїжджати.
Було створено у Кропивницькому і нові маршрути. Від 101-го мікрорайону до залізничного вокзалу тепер курсує тролейбус з автономним ходом №5. Він проїжджає по вулиці Яновського, саме там, де ще за радянських часів планували збудувати тролейбусну лінію, але справа до цього так і не дійшла. Тепер тролейбуси тут курсують, але вже сучасні автономні. Що стосується тролейбусних ліній, то їх, за словами Олександра Луценка, за три останніх роки замінили майже 17 кілометрів.