На території Кропивницького приділятимуть більше уваги розчистці від снігу та посипанню протиожеледною сумішшю тротуарів і пішохідних зон.
Відповідне завдання поставив міський голова Андрій Райкович під час апаратної наради сьогодні, 14 січня, повідомляється на сайті Кропивницької міськради.
Очільник міста дав оцінку роботі комунальників під час сильних снігопадів в обласному центрі. За словами міського голови, попередні рази він оцінював роботу відповідних служб на «добре», адже їм вдавалося забезпечити рух транспорту практично на всіх магістралях, до ключових об’єктів інфраструктури Кропивницького. Але обурення у містян знов викликають слизькі тротуари та глиби льоду на пішохідних переходах.
– Це цілком справедливі зауваження і ми зобов’язані реагувати на такі звернення, – наголосив Андрій Райкович. – А ще краще – напрацювати механізм, спеціальні регламенти, які б визначали хто, коли, де і як прибиратиме ці території. Хто відповідає за такі ділянки? Чому я дізнаюся, що тротуари нібито відсутні в балансовому переліку комунальних служб міста. Всі відсутні, чи якась частина?
Андрій Райкович поставив завдання головному управлінню ЖКГ створити схему другої та третьої черги прибирання території міста після великих снігопадів чи інших метеорологічних явищ. Комунальники мають визначити і нанести на плани міста інформацію про те, хто і які вулиці, тротуари, зупинки, переходи повинен обслуговувати.
– В Європі біля кожного об’єкту висять таблички з вказівником, хто відповідальний за обслуговування, а нам необхідно хоча б визначитись з тротуарами і переходами, – підкреслив міський голова. – Вузькими місцями в таких ситуаціях залишаються периметри вокзалів, особливо залізничного. Я прошу головне управління ЖКГ зв’язатися з начальником вокзалу. Якщо у них немає власних ресурсів прибрати сніг і посипати сходи, запропонуйте їм угоду з КП “Універсал – 2005”. Звертаюся також до всіх керівників підприємств, установ та організацій у місті, до мешканців приватного сектору: сильний снігопад – це надзвичайна ситуація, і наше завдання – локалізувати її наслідки, навчитися впливати на неї, вимагати правильної суспільної поведінки від усіх. Тоді і люди розумітимуть, що у місті є суспільно-відповідальна влада.
Слова міського голови підтверджує ситуація із прибиранням прилеглих територій, бо найбільш критичною вона є сьогодні біля об’єктів торгівлі, особливо навколо ринків. Там, за словами міського голови, неприбраний господарями сніг перетворився у глиби льоду. Тому управління розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення отримало чітке завдання налагодити ефективний діалог із підприємцями, у разі необхідності запрошувати власників, виконавчих директорів всіх торговельних мереж міста на співбесіди, та вимагати від них неухильного виконання правил благоустрою. А міська спецінспекція жорстко реагуватиме на тих, хто не дотримуватиметься порядку: у таких випадках неодмінно складатимуться адміністративні протоколи і стягуватимуться штрафні санкції.