Сьогодні, 26 березня, у приміщенні аварійно-диспетчерської служби відбулась презентація оновленої “Гарячої лінії” міського голови.
Про це повідомляється на сайті Кропивницької міськради.
Ознайомитись із роботою операторів і новим програмним комплексом, який дозволить оптимізувати роботу усіх комунальних служб, прийшли міський голова Андрій Райкович та секретар міської ради Андрій Табалов.
Як повідомив координатор сервісного центру Андрій Лейбенко, на початку 2018 року, з метою максимального скорочення часу на вирішення проблем кропивничан, “Гаряча лінія” міського голови була об’єднана з аварійно-диспетчерською службою в єдину систему. Із квітня оператори «Гарячої лінії», як і їхні колеги з аварійно-диспетчерської служби, почнуть працювати в цілодобовому режимі, що дозволить мешканцям обласного центру звернутись за допомогою у будь-який час.
– Ми встановили програмний комплекс, який дозволить об’єднати усі комунальні підприємства міста. Тобто одразу після завершення вхідного дзвінка на “Гарячу лінію”, заявку на моніторі свого комп’ютера вже буде бачити фахівець відповідної комунальної служби, – зазначив Андрій Лейбенко. – Така система дозволить вирішувати максимум проблем містян у короткий термін.
За словами координатора сервісного центру, на практиці це виглядатиме так: оператор оформлює заявку від громадянина і визначає відповідальне підприємство за ситуацію, що сталася. Отримувач заявки після ознайомлення у програмі встановлює статус “взято до роботи” і має одразу виїхати на місце для усунення проблеми. Після виконання робіт, відповідальна особа під заявкою пише коментар, що робота виконана. Оператор весь час відстежує інформацію про виконання робіт комунальними службами і обов’язково в телефонному режимі має отримати від виконавця підтвердження про усунення проблеми. І тільки отримавши підтвердження, оператор у програмі може закрити заявку.
Андрій Лейбенко наголосив, що така організація роботи операторів “Гарячої лінії”, АДС та комунальних служб у найближчому майбутньому дасть можливість відійти від паперових відповідей і бюрократії. Також у планах долучити до системи управління розвитку транспорту та зв’язку, щоб оператори мали змогу онлайн відслідковувати рух громадського транспорту.
– Далеко не кожне керівництво міста обласного значення в Україні пішло на відкритий діалог із громадою, організувавши дієву «гарячу лінію», – відзначив Андрій Райкович. – “Гаряча лінія” – це не лише прогресивна форма спілкування із громадянами, але й велика відповідальність, оскільки найчастіше люди звертаються не з подякою, а з претензіями, критичними або аварійними ситуаціями, які потребують негайного вирішення. Для цього і була створена комбінована система, яка допоможе оперативно реагувати і вирішувати проблеми кропивничан.
За словами Андрія Лейбенка, протягом квітня сервісний центр працюватиме у тестовому режимі. У планах до кінця поточного року відшліфувати роботу системи і долучити до неї усі комунальні служби обласного центру.