Міський голова Андрій Райкович порушив питання вигляду зовнішньої реклами в обласному центрі під час апаратної наради сьогодні, 12 лютого.
Про це повідомляється на сайті Кропивницької міськради.
Очільник міста переконаний, у місті досі відсутня дієва, обгрунтована програма чи муніципальне положення, яке б регулювало, якою вона має бути.
– Чіпляють хто на що спроможний! Де стиль? Де смак? Де, зрештою, муніципальна рекламна політика? – наголосив Андрій Райкович. – Місто наше “низькоросле”, хмарочосів немає, що ж ми ліпимо плями на всю стіну! Треба працювати, щоб гості міста чи туристи, чи самі жителі сказали, що у нас рекламні щити, вивіски на магазинах, кафе, ресторанах не заважають архітектурі, особливо в центрі, в історичній частині. Ми закрили справжнє обличчя міста кілометрами недолугого рекламного мотлоху. Де театральні тумби?! Скільки по всьому центру стоятимуть, а часто лежатимуть від вітру оті “фанерно-паперові інваліди”?!
До прикладу, в Києві вже розпочали реалізацію нової рекламної політики: зовнішня реклама стримана, виконана в одному стилі. Андрій Райкович порадив вивчити Київську програму, і перебирати столичний досвід. Турбує міського голову і те, що в обласному центрі часто рекламу, та назви магазинів пишуть не державною мовою.
– Ви в європейських містах бачили, щоб реклама, усі зовнішні назви були не державною мовою чи не мовою бренду, або мережі: готелів, чи ресторанів, чи бутиків, чи маркетів? Чому у нас “Грузинська випічка” пишеться російською?! Що ми не знаємо, як перекласти “Восточные сладости»? До мене люди на прийом приходять і з такими питаннями! Досить перетворювати місто, особливо центр, магістральні вулиці, громадські міста на хуторянські лавки. Обласний центр – гарне, ошатне місто, і міська влада зобов’язана зробити максимум, щоб відкрити його архітектуру, продемонструвати рівень культури, естетичного смаку. Образ неспішної провінції теж може бути елегантним і вишуканим. Якщо вкласти душу, розум і бажання, переконаний очільник обласного центру.