Торік вирішили 65% звернень абонентів “Гарячої лінії голови облдераждміністрації”

Ефективність розгляду звернень громадян за 2018 рік обласного контактного центру зросла на 7% та складає 65% вирішених питань (14489 звернень).

У 2017 році цей показник становив 58%, повідомив директор контактного центру Андрій Лаврусь, інформують Новини Кіровоградщини.

Також 3085 звернень або 14% були оперативно вирішені, від декількох годин до декількох днів.

Серед аутсайдерів щодо вирішення звернень громадян, що надійшли в обласний контактний центр Сергій Лаврусь назвав Катеринівську (14%); Первозванівську (20%), Тишківську (20%), Новоукраїнську (21%), Маловисківську (24%), Великосеверинівську (25%), Помічнянську (26%), Бобринецьку (30%), Смолінську ОТГ (33%), а також Устинівську (31%), Вільшанську (34%), Добровеличківську (34%), Голованіську РДА (38%) та Знам’янський міськвиконком (38%).

Вас також може зацікавити