Більше 37 тисяч дзвінків протягом 2020 року прийняв Кіровоградський регіональний контактний центр.
Про це повідомила його директорка Леся Мазурик, інформують Новини Кіровоградщини.
«Близько половини звернень пов’язані з питанням сфери комунального господарства, 29% стосувалися надання довідкової інформації, 6% – пов’язані з пандемією та стільки ж питань зі сфери соціального захисту», – уточнила Леся Мазурик.
Вона додала, більшість дзвінків надійшло з Кропивницького – 13336, Світловодська – 4524, Олександрії – 4196, а також Кропивницького району – 1092, Олександрійського району – 804, Світловодського району – 708, Маловисківського – 700.
Найменше звертались жителі Вільшанського району – 103, Устинівського району – 190 та Новгородківського району – 197.
79% звернень повністю або частково задоволені.