Моє ім‘я Україна: Музей мистецтв міняє «русского корабля» на дитячі малюнки

Соціальна кампанія «Моє ім‘я Україна» стартувала на Кіровоградщині. Музей мистецтв втілив ініціативу харківського художника Миколи Ломакіна, який запропонував замінити зовнішню рекламу із напрямком для русского корабля на яскраві дитячі малюнки.

Художник через війну переїхав до Кропивницького. Малюнки, використані в соціальній кампанії, належать дітям із різних міст.

Основна ідея кампанії – відобразити мрію дітей про мирне життя.

Із понад 200 робіт ініціатори обрали 35: 19 малюнків для білбордів і 16 для сітілайтів.

Підтримати кампанію може кожен, перерахувавши кошти на друк постерів:

– на рахунок ГО «Фундація духовного та національного відродження «Чорний ворон», Код ЄДРПОУ 41480671

– на картку Приватбанку 4246 0010 0342 7097

Призначення платежу «На реалізацію проєкту «Моє ім’я Україна».

Вас також може зацікавити