У міській раді Кропивницького відбулася зустріч заступника міського голови Андрія Паливоди з керівниками ресторанно-готельного бізнесу.
Про це повідомляється на сайті Кропивницької міськради.
Під час зустрічі підприємцям презентували програму “Розвиток туристичної галузи міста
Кропивницького на 2020-2022 роки” та концептуальну версію туристичного вебпорталу.
- Кропивницький є достатньо привабливим для туризму містом. Йому є чим насправді вразити своїх гостей, – відзначив Андрій Паливода. – У той же час хотілося б, щоб інформації про наш обласний центр було набагато більше у загальному доступі. Саме тому і отримала своє життя нова галузева програма з розвитку сфери туризму у Кропивницькому.
Андрій Паливода детально зупинився на усіх напрямках, куди будуть спрямовані заходи нової програми, відзначив її сильні сторони і шляхи вирішення нагальних проблем у галузі туризму.
Серед пріоритетів :
розвиток туристично-рекреаційної інфраструктури;
збільшення кількості туристів та екскурсантів;
збільшення обсягу щорічних надходжень до міського бюджету від провадження туристичної діяльності;
зростання рівня зайнятості населення в індустрії туризму;
розвиток кадрового потенціалу в сфері туризму;
промоція туристичного потенціалу міста;
створення конкурентоспроможного на національному та міжнародному ринках туристичного продукту, здатного максимально задовольнити туристичні потреби мешканців та гостей міста;
формування позитивного іміджу міста Кропивницького шляхом постійного розповсюдження інформації про туристичний потенціал міста на регіональному, державному та міжнародному рівнях;
розвиток матеріально-технічної бази і сучасної інфраструктури туризму;
ефективне використання природного, історико-культурного та туристично-рекреаційного потенціалу;
здійснення системної рекламно-інформаційної діяльності, підтримка в’їзного та внутрішнього туризму;
створення сприятливих умов для залучення вітчизняних та іноземних інвестицій в туристичну галузь;
створення умов для збільшення кількості платоспроможних туристів, проведення унікальних фестивалів та театралізованих екскурсій.
Андрій Паливода назвав також десять головних заходів програми, що будуть втілюватися у життя найближчим часом. До них належать створення сучасного туристичного веб-порталу із розробкою мобільного додатку «Кропивницький туристичний», виготовлення інформаційно-презентаційної та сувенірної продукції. встановлення інформаційно-туристичних стендів, участь у міжнародних, національних, регіональних туристичних. виставках та форумах, проведення рекламних прес та інфо турів, виготовлення проморолика про туристичний потенціал міста, організація та проведення туристичного форуму, проведення соціологічних досліджень та опитувань в галузі туризму для здійснення аналізу та оцінки її стану, організація та проведення заходів, присвячених туризму.
- На спеціалізованому туристичному вебсайті буде розміщена актуальна інформація про туристичні об’єкти Кропивницького, місця, де можна зупинитися переночувати, заклади харчування, – підкреслила менеджер проекту Марина Пемахова. – Важливо, що інформація буде подана двома мовами: українською і англійською.
Важливим у практичній реалізації цієї програми є тісна взаємодія органів міської влади і бізнесових кіл обласного центру і з цим погодилися усі учасники зустрічі. Сорок керівників готельного і ресторанного бізнесу міста отримали спеціально розроблені буклети з контактною інформацією, за якою можна буде надати свої пропозиції щодо співпраці та участі в організації і проведенні заходів, спрямованих на популяризацію туристичного потенціалу Кропивницького.