Під керівництвом першого заступника голови облдержадміністрації Ігоря Кузьміна відбулася нарада, на якій розглянуто питання про здійснення габаритно-вагового контролю та легалізацію ринку пасажирських автоперевезень на Кіровоградщині.
Про це повідомляється на сайті Кіровоградської ОДА.
Сьогодні на нараді, що відбулася за участі представників Національної поліції, інших фахівців, заслухали заступника начальника Управління Укртрансбезпеки в області Олександра Кукуленка. Керівник Управління Ігор Кравцов вчергове не прийшов, незважаючи на те, що ситуація в області, зокрема щодо дієвості габаритно-вагового контролю на автошляхах державного значення, вкрай незадовільна.
Із трьох габаритно-вагових комплексів, що перебувають на балансі Управління, два в неробочому стані, а третій періодично працює за межами Кіровоградщини, беручи участь у регіональних відпрацюваннях на території інших областей (відповідно до рішення керівництва Укртрансбезпеки). Минулого тижня комплекс кілька днів працював в Одесі, цього тижня – у Миколаєві. ГВК облавтодору, який використовували в роботі фахівці трансбезпеки, господарі забрали.
Як зазначив Олександр Кукуленко, є домовленість з керівництвом Укртрансбезпеки про проведення такого ж відпрацювання на території Кіровоградської області. До нас заїдуть 6-8 екіпажів з інших регіонів, однак коли це буде – невідомо, конкретні терміни ще не визначені.
Така ситуація на автошляхах області не влаштовує керівництво обласної державної адміністрації. Незважаючи на наявність відповідної державної служби, наші дороги залишаються практично бездоглядними і руйнуються під колесами перевантаженого транспорту. Вже місяць діє розпорядження голови ОДА, яке й приймалося з метою активізації роботи щодо збереження доріг, але ситуація на краще не змінилася. Протягом січня представники трансбезпеки на кожній із нарад нарікають на технічні та кадрові проблеми, однак, якщо є проблеми, їх треба вирішувати, а не лише про них говорити.
На нараді також поінформовано про підсумки роботи за місяць щодо контролю за ринком пасажирських автоперевезень і тут теж є ряд зауважень.
– Ефективність роботи Управління Укртрансбезпеки в області нас не задовольняє, – зазначив Ігор Кузьмін. – Ситуація, яку маємо на сьогоднішній день, підсумки роботи за січень свідчать, що служба, по суті, недієздатна.
Ігор Кузьмін порадив її представникам разом зі своїм керівництвом у Києві терміново вирішити проблеми, що заважають працювати, знайти порозуміння з облавтодором, залучивши до роботи їх габаритно-ваговий комплекс, а також зробити все можливе для цього, щоб контроль на дорогах Кіровоградщини здійснювався цілодобово, у тому числі і у вихідні дні.