Дочасний старт Президентської кампанії на Кіровоградщині: приїзди потенційних кандидатів, розповсюження матеріалі з ознаками «чорного піару»

Протягом чотирьох місяців (вересень-грудень) Кіровоградщину відвідали 10 потенційних кандидатів у Президенти. Із візитами в області побували Дмитро Добродомов, Петро Порошенко, Андрій Садовий, Сергій Тарута, Олег Ляшко, Роман Безсмертний, Олександр Шевченко, Валентин Наливайченко, Арсеній Яценюк та Анатолій Гриценко.

Про це представники ОПОРИ розповіли під час прес-конференції «Дочасний старт виборчої кампанії на Кіровоградщині», інформують Новини Кіровоградщини.

«На початку вересня із робочим візитом у Кропивницькому побував Дмитро Добродомов, а на День міста приїздив Петро Порошенко. Найчастіше Кіровоградщину відвідували потенційні кандадати на пост Президента під час «AgroExpo – 2018» Олег Ляшко, Сергій Тарута, Андрій Садовий. У жовтні приїздив Роман Безсмертний та Олександр Шевченко, а в листопаді – Валентин Наливайченко та Арсеній Яценюк. У грудні Кіровоградщину відвідував потенційний кандидат у Президенти Антолій Гриценко. Представники ОПОРИ не змогли потрапити на зустрічі з Валентином Наливайченком та Анатолієм Гриценком», – зазначила координаторка спостереження за виборами Громадянської мережі ОПОРА в Кіровоградській області Зоя Лебідь.

І додала, що як і у попередні роки, ОПОРА до початку офіційного старту чергових виборах Президента України, оцінює підготовчий процес та фіксує прояви та особливості дочасних передвиборчих кампаній потенційних кандидатів. Юридично явище передвиборної агітації існує лише в межах виборчого процесу, стартує з моменту реєстрації кандидата в ЦВК. На практиці ж, потенційні суб’єкти виборчого процесу вдаються до проведення агітаційних заходів, розміщення та розповсюдження агітаційної продукції задовго до початку кампанії. Тим самим фактично уникаючи будь-якого контролю (зокрема з боку ЦВК і НАЗК, правоохоронних органів) за дотриманням формальних вимог щодо порядку ведення передвиборної агітації та її фінансування.

«Восени та у грудні найбільш активними за різними показниками були потенційні кандидати у Президенти Петро Порошенко, Юлія Тимошенко, Сергій Тарута Олег Ляшко та Андрій Садовий. Найчастіше у Кіровоградській області ці та інші кандидати для дочасної агітації використовували зовнішню рекламу, друковані ЗМІ, а деякі – поширення друкованих матеріалів», – зазначила координаторка спостереження за виборами Громадянської мережі ОПОРА у Кіровоградській області Зоя Лебідь.

Протягом періоду спостереження у друкованих ЗМІ регіону розмістили матеріали з ознаками «чорного піару» щодо Юлії Тимошенко, Анатолія Гриценка, Володимира Зеленського, Святослава Вакарчука.

Вас також може зацікавити