Чесна угода, або Як збудувати успішний бізнес, не піднімаючи цін

«АТБ» сьогодні є головним постачальником гарантовано якісних продуктів для майже чотирьох мільйонів українців. Цей показник постійно зростає. Дотримуючись стратегії динамічного розвитку, компанія, яка має більш ніж 25-річний досвід роботи у сфері ритейлу, невпинно розширює мапу присутності своїх торгових представництв і підкорює нові регіони країни.
При цьому її корпоративна цінова політика завжди залишається незмінною. Ціни на будь-які продукти та товари першої необхідності у численних супермаркетах «АТБ» нижчі за середньоринкові на 10–15%. Якщо ж покупці хочуть придбати акційні пропозиції, які оновлюються щотижня, та беруть участь у бонусних програмах, то зекономити можуть 30% і навіть більше. Це вельми вигідно для сімейного бюджету. Асортимент таких магазинів, у тому числі й у Кропивницькому, перевищує 3,5 тисячі найменувань, а понад 800 із них представлені товарами власних торгових марок. Вартість таких продуктів може бути на 40% нижчою за вартість аналогів, що пропонують на українському ринку. Крім того, в «АТБ» діє програма з формування мінімальних цін на соціальні групи продуктів харчування: хліб, молоко, крупи, яйця тощо.
Чи лише доступні ціни цікавлять покупців? Відомо, що довіру, як і здоров’я, не купиш за гроші, а українці багато років поспіль довіряють мережі «АТБ».


Давайте спробуємо з’ясувати, як компанії, заснованій у перші роки незалежності нашої країни на базі кількох маленьких гастрономів у Дніпрі, вдалося заслужити прихильність і довіру клієнтів, а потім стати абсолютним лідером вітчизняної галузі ритейлу. На даний час 1078 дискаунтерів «АТБ» працюють у 24 областях України, включаючи й нашу Кіровоградщину.
Як показує досвід діяльності підприємств ритейлу в розвинених країнах Європейського Союзу, бажання покупця заощадити кошти далеко не завжди відіграє вирішальну роль. Клієнти вже не сприймають дискаунтер лише як магазин, де все коштує дешевше. Такі маркети займають значну частину ринку в країнах з високим рівнем доходів населення – у Німеччині, Норвегії, Данії тощо.
Український споживач, як і європейський, хоче витрачати свої кошти розумно. Коли йдеться про доступні ціни, мають на увазі не якусь неймовірно низьку вартість, а чесну угоду – оптимальне співвідношення ціни та якості. Якість продукції в супермаркетах «АТБ» перевіряють ретельно. Компанія гарантує її не тільки власним ім’ям, але й грошима – діє програма «Гарантія свіжості». Згідно з її умовами клієнту, який купив чи навіть знайшов у торговому залі товар, термін придатності якого збіг, компенсують його вартість у трикратному розмірі.
«Магазини нашої торговельної мережі працюють в особливому форматі – м’який дискаунтер. Разом зі зручним розташуванням, графіком роботи 24/7 та високою якістю продукції він максимально відповідає потребам громадян, а доступна ціна стає своєрідним фактором довіри між ритейлером і покупцем. Цю довіру ми виправдовуємо рік за роком», – розповіла Наталія Шаповалова, в. о. генерального директора ТОВ «АТБ-Маркет».
Наповнюючи свій кошик у будь-якому із супермаркетів мережі, мешканці Кропивницького певні, що продукти якісні та свіжі. Вони звикли довіряти «АТБ» і знають, що компанія чесно веде свій бізнес. Найбільший ритейлер країни цілодобово докладає максимум зусиль, аби цю багаторічну довіру виправдати.

Вас також може зацікавити