У контексті відзначення 100-річчя від дня народження видатного педагога-земляка Василя Сухомлинського голова облдержадміністрації Сергій Кузьменко наголосив на необхідності використання його творчого доробку в сучасному освітньому процесі.
Про це повідомляється на сайті Кіровоградської ОДА.
На щопонеділковій апаратній нараді керівник ОДА, зокрема, зауважив: “Можна провести певні паралелі між історичними постатями двох наших видатних земляків – Марка Кропивницького і Василя Сухомлинського. Після перейменування обласного центру на честь нашого відомого драматурга, відбулося своєрідне “осучаснення” імені і творчого доробку Марка Лукича Кропивницького – в області на його честь проводяться фестивалі, інші культурно-просвітницькі заходи. Кропивницький – це вже певний бренд області і це дуже позитивно. Василь Олександрович Сухомлинський, який жив і працював у нелегкі часи, залишив чималий творчий і педагогічний доробок. Нам потрібно певною мірою “осучаснити” його надбання, інтегрувати їх у сучасний освітній простір”.
Сергій Кузьменко підкреслив, що свого часу Василь Сухомлинський за власною методикою навчав дітей з інвалідністю. Його досвід варто використовувати і сьогодні при впровадженні інклюзивної освіти. Голова облдержадміністрації також звернув увагу на численний доробок дитячих творів, який залишив видатний педагог.
“Безумовно, ми проведемо усі заплановані заходи до ювілею педагога. Але прошу управління освіти та творчі спілки зібрати своєрідну креативну раду і визначитися, як сьогодні, у сучасному світі, ми можемо використати величезне надбання Василя Сухомлинського. Люди, які приїдуть на ювілейні заходи до Кіровоградщини, мають відкрити для себе щось нове про нашого видатного земляка, дізнатися, як застосовувати його знання і досвід у сучасній освіті”, – наголосив Сергій Кузьменко.
Керівник ОДА звернув увагу, що цього тижня в області відбудеться зліт молодих вчителів, присвячений педагогічним надбанням Василя Сухомлинського, і дав доручення начальнику профільного управління облдержадміністрації взяти до уваги ініціативу із “осучаснення” досвіду педагога і вжити відповідні заходи для її реалізації.