Ліквідувати відділ перевірок комунальних підприємств і додати керівні посади: Дрозд розсекретив зміни до штату облради

Голова обласної ради Юрій Дрозд розсекретив зміни до нового штатного розпису, який планує винести на сесію 4 липня. Відповідний документ є у розпорядженні «Новин Кіровоградщини».

Пропонується ліквідувати контрольно-ревізійний відділ виконавчого апарату обласної ради, передавши його функції до відділу з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради. Перейменувати: відділ по роботі з громадськістю та ЗМІ у відділ прес-служби; відділ кадрового забезпечення виконавчого апарату на відділ з питань персоналу та нагород виконавчого апарату обласної ради

Також проєктом рішення пропонується ввести дві керівні посади: посаду уповноваженого з питань запобігання корупції та посаду заступника керуючого справами з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради.

Що означають такі зміни?

Ліквідація контрольно-ревізійного відділу насамперед означає, що нове керівництво облради не зацікавлене у протидії корупції на комунальних підприємствах і закладах.

Відділ упродовж багатьох років проводив внутрішні перевірки і виявляв фінансові порушення. Цю роботу посилив під час каденції голови облради Сергія Шульги.

Результати перевірок стали основою чималої кількості відкритих кримінальних проваджень щодо керівників комунальних підприємств.

Водночас, виявлені інші порушення допомогли вирішити ряд управлінських проблем, зокрема вивести роботу комунальних підприємств і закладів у правове поле.

Створення посади уповноваженого з питань запобігання корупції – це підміна понять. А передача функцій контрольно-ревізійного відділу до відділу з питань комунальної власності – ніщо інше як намагання нівелювати суть роботи з виявлення фінансових порушень.

Перейменування відділу ЗМІ та кадрів – це по суті окозамилювання, адже функціонал обох не зміниться. Поява таких змін у штаті очевидно зумовлена тим, щоб не так явно відбувалася ліквідація контрольно-ревізійного відділу та введення у штат нових керівних посад.

Поява уповноваженого з питань запобігання корупції – це як поява «весільного генерала». Згідно з інформацією НАЗК, до функціоналу такої особи належить організація проведення антикорупційних заходів і контроль за виконанням антикорупційного законодавства, організація роботи з управління корупційними ризиками у діяльності органу влади, надання методичної та консультаційної допомоги стосовно антикорупційного законодавства, здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів та сприяння його врегулюванню, перевірка стану подання декларацій та повідомлення Національного агентства про випадки їх неподання чи несвоєчасного подання, розгляд повідомлень про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції», забезпечення захисту працівників-викривачів, які повідомили про порушення вимог антикорупційного законодавства, від застосування негативних заходів впливу з боку керівника або роботодавця, інформування керівника відповідного органу, Національного агентства або інших спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції про факти порушення антикорупційного законодавства.

Досі цією роботою займався працівник юридичного відділу. По суті, посаду виводять як окрему одиницю, що підпорядковуватиметься напряму голові облради, а не начальнику юрвідділу облради. 

Посада заступника керуючого справами з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради створюється, судячи з усього, для балансу – під людину голови облради на противагу керівнику апарату Павлу Топчію, який представляє «Батьківщину» і є делегованим екс-головою Олександром Чорноіваненком за політичними домовленостями.

Отже, основна мета змін штатного розпису, яку закомуфлювали перейменуваннями та створенням штучних посад, – ліквідація контрольно-ревізійного відділу. Відділу, який створював незручності багатьом своїми надто прискіпливими перевірками і необмеженим доступом до документів усіх комунальних підприємств. А немає відділу – немає проблеми.

Як уже раніше повідомлялося, депутати облради заявляли, що новий голова приховує документи, які мають розглядатися на сесії 4 липня.

Вас також може зацікавити