На Кіровоградщині спробують будувати цементно-полімерні дороги

Голова облдержадміністрації Сергій Кузьменко обговорив перспективу будівництва в області доріг місцевого значення за новими технологіями з директором чеського дочірнього підприємства «Інтертехнотрейд Україна» Валерієм Грачем.

Про це повідомляється на сайті Кіровоградської ОДА.

У обговоренні взяли участь голова облради Олександр Чорноіваненко, начальник Служби автодоріг в області Вадим Коюденко, директор департаменту інфраструктури та промисловості облдержадміністрації Олександр Корнюша, депутат обради Валерій Кальченко.

– В останні роки зроблено багато для того, щоб дороги в Україні і, зокрема, в області ремонтувалися і будувалися. Для цього було виділено значні кошти. Нам дуже важливо сьогодні оновити автодороги не лише державного значення, а й місцевого – у населених пунктах Кіровоградщини, де не завжди можна використати ту технологію будівництва, що застосовують на державних дорогах, тому ми обговорюємо альтернативні варіанти, – зауважив Сергій Кузьменко на початку зустрічі.

Директор ДП «Інтертехнотрейд Україна» Валерій Грач презентував відеопроект і поінформував про технології, за якими працює їхнє підприємство при будівництві доріг місцевого значення. Зокрема, ДП «Інтертехнотрейд Україна» займається укладанням цементно-полімерних доріг, які допускають покриття асфальтовим шаром зносу. За словами Валерія Грача, 12-сантиметровий шар такої цементно-полімерної конструкції витримує навантаження 11 тонн на вісь. Технологія будівництва таких доріг вже відпрацьована в Європі.

Після обговорення фахівцями нюансів застосування зазначеної технології, голова облдержадміністрації запропонував алгоритм подальших дій.

– Ми візьмемо до уваги пропозицію ДП «Інтертехнотрейд Україна». Наступного року, коли розпочнемо ремонтно-відновлювальні роботи на дорогах, визначимося із експериментальною ділянкою, де можна буде впровадити запропоновану технологію. Паралельно відпрацюємо варіанти фінансування робіт, – зауважив Сергій Кузьменко. – Якщо узгодимо усі організаційні питання, нам ніщо не завадить збудувати експериментальну ділянку дороги за запропонованими технологіями. Побачимо, як вона буде експлуатуватися, а потім, вже визначимося, чи будемо співпрацювати надалі в більших масштабах.