«АТБ» працює на рівні з європейськими мережами

Український ритейлер продовжує впроваджувати новації відповідно до трендів світового ринку роздрібної торгівлі

Кіровоградщина давно знайома з мережею «АТБ». Ці магазини вже стали фаворитами вибору мешканців регіону, коли йдеться про купівлю продуктів чи побутових товарів для власної домівки. Тринадцять маркетів у Кропивницькому та дванадцять торговельних точок в інших містах області – це лише проміжний результат. Адже мережа «АТБ» зростає, кількість магазинів збільшується із шаленою швидкістю. На сьогодні це компанія, яка розвивається найбільш динамічно з-поміж усіх компаній вітчизняної галузі торгівлі. Замисліться над такими показниками: наразі мережа нараховує 929 маркетів у 242 містах,  3 мільйони українців щоденно (!) ходять на закупи саме до цих магазинів.

Це справжня народна довіра. Проте зупинятися на сьогоднішніх результатах, судячи з усього, керівництво «АТБ» не збирається. Мережа продовжує розвиватися не тільки кількісно, але й якісно. Це робить її схожою у своїх прагненнях на провідних закордонних колег. Адже впровадження передових технологій, концепцій і практик – новий тренд у цивілізованих країнах для формату «дискаунтер». Це магазини з достатнім асортиментом і низькими цінами на товари. «Поряд з такими європейськими лідерами, як Lidl і Aldi, компанія «АТБ-маркет» розглядає цей розвиток як ключовий напрям своєї інвестиційної діяльності на найближчі роки. Зокрема, йдеться про те, що одним із пріоритетних завдань компанії є модернізація магазинів торговельної мережі», – зазначає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».

Мережа розпочала оновлення своїх торговельних точок. В оформленні вітрин і торгових залів використані незвичні для шанувальників компанії кольори, приміщення більш просторі, вдосконалено сервіс, надано додаткові послуги та багато іншого. Але це тільки зовнішні зміни, які бачить покупець. А є ще й глибинна внутрішня модернізація. В оновлених маркетах встановлені холодильне та морозильне обладнання останнього покоління і новітня система освітлення, побудована на базі LED-технологій. Крім того, впроваджені технології утеплення і рекуперації енергії, які скорочують витрати на опалення до 70%. «Оновлені магазини «АТБ» – це свого роду експериментальний майданчик, де впроваджені сучасні рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва та енергозбереження», – пояснює Борис Марков.

Але найважливіше, що зміни не торкнулися концептуальних аспектів. Оновлюються магазини, а не формат торгівлі. «АТБ» як був дискаунтером, так ним і залишається. Для пересічного покупця це означає, що цінова політика зберігається. Отже, доступні товари, як і раніше, будуть однією з головних характеристик мережі, що вирізняють компанію з-пожіж конкурентів.

Переконатися у цьому на власному досвіді протягом року зможуть багато українців. По-перше, тепер всі нові магазини «АТБ» (якщо їхня площа перевищує 800 кв. м) одразу відкриватимуться у зміненому форматі. По-друге, компанія продовжить оновлювати вже наявні маркети. До грудня таку реконструкцію проведуть  у п'яти десятках «АТБ» по всій країні.

Безумовно, для пересічних покупців це хороша новина. Адже вони отримають не просто комфортне обслуговування, а сервіс на рівні кращих закордонних стандартів. Такий підхід «АТБ» до ведення бізнесу  заслуговує на повагу.

автор: Ольга Кривун.