Регіональний контактний центр Кіровоградщини прийняв за рік понад 37 тисяч дзвінків

Більше 37 тисяч дзвінків протягом 2020 року прийняв Кіровоградський регіональний контактний центр.

Про це повідомила його директорка Леся Мазурик, інформують Новини Кіровоградщини.

«Близько половини звернень пов’язані з питанням сфери комунального господарства, 29% стосувалися надання довідкової інформації, 6% – пов'язані з пандемією та стільки ж питань зі сфери соціального захисту», – уточнила Леся Мазурик.

Вона додала, більшість дзвінків надійшло з Кропивницького – 13336, Світловодська – 4524, Олександрії – 4196, а також Кропивницького району – 1092, Олександрійського району – 804, Світловодського району – 708, Маловисківського – 700.

Найменше звертались жителі Вільшанського району – 103, Устинівського району – 190 та Новгородківського району – 197.
79% звернень повністю або частково задоволені.