Кропивницький ЦНАП інформуватиме заявників через месенджери

Відтепер працівники Центру надання адміністративних послуг інформуватимуть заявників про результати розгляду заяв щодо надання адміністративних послуг за допомогою найбільш популярних месенджерів «Telegram», «Viber», «WhatsApp».

Про це повідомляється на сайті Кропивницької міськради.

Крім того, довідкову інформацію про роботу ЦНАПу можна отримати, направивши звернення у месенждер соціальної мережі «Facebook».

Нагадуємо, що з 30 березня, ЦНАП надає лише невідкладні послуги. Обмеження пов'язані з ускладненням епідеміологічної ситуації в країні. Наразі ЦНАП надає чотири послуги:

видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, параметри яких перевищують нормативні (управління адміністративних послуг – тел: 35-61-60, 35-61-64 (попередній запис обов'язковий);

погодження маршрутів руху транспорту під час перевезення небезпечних вантажів (управління адміністративних послуг — тел: 35-61-60, 35-61-64 (попередній запис обов'язковий);

реєстрація чи зняття місця проживання, видача довідки про реєстрацію (відділ реєстрації місця проживання особи — тел: 35-83-97 (попередній запис обов'язковий);

оформлення дозволу на порушення об’єктів благоустрою (управління адміністративних послуг — тел: 35-61-60, 35-61-64 (попередній запис обов'язковий).

Загальну інформацію про режим роботи ЦНАПУ, відділів, управлінь, а також іншу довідкову інформацію можна отримати за телефоном 22-86-39, а також через месенджери.

Крім того, адміністративні послуги можна отримати, направивши поштою повний пакет документів за адресою вул. Велика Перспективна, 41, ЦНАП, 25006, м. Кропивницький.

Департамент надання адміністративних послуг Міської ради міста Кропивницький планує і надалі розвивати сучасні сервіси надання послуг у т.ч. і у онлайн-режимі.