У Кропивницькому стартує другий фестиваль соціальної реклами «Майбутнє за молоддю». Про умови перебігу творчих змагань юних майстрів виготовлення рекламної продукції йшлося під час прес-конференції у міській раді, повідомляється на сайті Кропивницької міськради. У прес-конференції взяли участь Лариса Костенко – кандидат педагогічних наук, начальниця управління освіти міської ради Кропивницького, Олег Семенюк – доктор філологічних наук, професор, ректор Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені В. Винниченка та Олександр Рацул – доктор педагогiчних наук, професор, завiдувач кафедри соцiальної роботи, соцiальної педагогiки та психологiї. Минулого року, зокрема, сильними фестивальними продуктами стали короткосерійний фільм «Екомен», використання соцмереж для пошуку домівок покинутим цуценятам тощо. Кожна конкурсна робота містила в собі заклик допомоги слабшим, відзначала важливість дотримання людських цінностей, порушувала актуальні сьогодні проблеми забруднення навколишнього середовища. Фестиваль проводитиметься серед учнівської та студентської молоді Кропивницького з метою формування загальнолюдських цінностей шляхом творчого підходу до створення соціальної реклами, підвищення рівня соціальної реклами у регіоні та створення нового погляду на проблеми соціальної реклами саме з точки зору молоді. Важливою складовою фестивалю стане пропаганда активної участі творчої молоді у формуванні позитивного іміджу регіону та популяризації спеціальності «соціальна робота». За інформацією Олександра Рацула, фестиваль проходитиме у чотири етапи: реєстрація учасників триватиме до 29 лютого 2020 року включно, обрання тематики соціальної реклами та підготовка проєктів соціальної реклами у номінаціях відео, Інтернет, друкована та зовнішня реклама відбуватиметься із 01 березня — по 05 квітня, а вже експертна оцінка фестивальних робіт розпочнеться 06 квітня і завершиться 14 квітня поточного року. Урочистості та підведення підсумків 2-го міського фестивалю соціальної реклами «Майбутнє за молоддю» з презентацією робіт, врученням сертифікатів та нагородженням учасників відбудеться 17 квітня 2020 року. Для участі у фестиваль його учасникам пропонується обрати для себе тематику конкурсних робіт. Це може бути: активне дозвілля; Для участі у фестивалі потрібно зареєструватися за цим посиланням. У рамках Фестивалю заплановано також проведення благодійної акцiї «Золоте сердечко», кошти від якої підуть на допомогу дітям з інвалідністю.
безпека на дорозі;
важливість знань:
волонтерство;
доброчесність:
захист тварин;
збереження довкілля;
наше місто – місто мрії;
проблеми дітей та молоді.
У Кропивницькому розпочинається другий фестиваль соціальної реклами
