Міська влада хоче зробити мобільний додаток «Кропивницький туристичний»

У міській раді Кропивницького відбулася зустріч заступника міського голови Андрія Паливоди з керівниками ресторанно-готельного бізнесу.

Про це повідомляється на сайті Кропивницької міськради.

Під час зустрічі підприємцям презентували програму «Розвиток туристичної галузи міста

Кропивницького на 2020—2022 роки» та концептуальну версію туристичного вебпорталу.

  • Кропивницький є достатньо привабливим для туризму містом. Йому є чим насправді вразити своїх гостей, — відзначив Андрій Паливода. – У той же час хотілося б, щоб інформації про наш обласний центр було набагато більше у загальному доступі. Саме тому і отримала своє життя нова галузева програма з розвитку сфери туризму у Кропивницькому.

Андрій Паливода детально зупинився на усіх напрямках, куди будуть спрямовані заходи нової програми, відзначив її сильні сторони і шляхи вирішення нагальних проблем у галузі туризму.

Серед пріоритетів :

розвиток туристично-рекреаційної інфраструктури;

збільшення кількості туристів та екскурсантів;

збільшення обсягу щорічних надходжень до міського бюджету від провадження туристичної діяльності;

зростання рівня зайнятості населення в індустрії туризму;

розвиток кадрового потенціалу в сфері туризму;

промоція туристичного потенціалу міста;

створення конкурентоспроможного на національному та міжнародному ринках туристичного продукту, здатного максимально задовольнити туристичні потреби мешканців та гостей міста;

формування позитивного іміджу міста Кропивницького шляхом постійного розповсюдження інформації про туристичний потенціал міста на регіональному, державному та міжнародному рівнях;

розвиток матеріально-технічної бази і сучасної інфраструктури туризму;

ефективне використання природного, історико-культурного та туристично-рекреаційного потенціалу;

здійснення системної рекламно-інформаційної діяльності, підтримка в’їзного та внутрішнього туризму;

створення сприятливих умов для залучення вітчизняних та іноземних інвестицій в туристичну галузь;

створення умов для збільшення кількості платоспроможних туристів, проведення унікальних фестивалів та театралізованих екскурсій.

Андрій Паливода назвав також десять головних заходів програми, що будуть втілюватися у життя найближчим часом. До них належать створення сучасного туристичного веб-порталу із розробкою мобільного додатку «Кропивницький туристичний», виготовлення інформаційно-презентаційної та сувенірної продукції. встановлення інформаційно-туристичних стендів, участь у міжнародних, національних, регіональних туристичних. виставках та форумах, проведення рекламних прес та інфо турів, виготовлення проморолика про туристичний потенціал міста, організація та проведення туристичного форуму, проведення соціологічних досліджень та опитувань в галузі туризму для здійснення аналізу та оцінки її стану, організація та проведення заходів, присвячених туризму.

  • На спеціалізованому туристичному вебсайті буде розміщена актуальна інформація про туристичні об’єкти Кропивницького, місця, де можна зупинитися переночувати, заклади харчування, — підкреслила менеджер проекту Марина Пемахова. – Важливо, що інформація буде подана двома мовами: українською і англійською.

Важливим у практичній реалізації цієї програми є тісна взаємодія органів міської влади і бізнесових кіл обласного центру і з цим погодилися усі учасники зустрічі. Сорок керівників готельного і ресторанного бізнесу міста отримали спеціально розроблені буклети з контактною інформацією, за якою можна буде надати свої пропозиції щодо співпраці та участі в організації і проведенні заходів, спрямованих на популяризацію туристичного потенціалу Кропивницького.