Жителі області скаржаться на роботу Кіровоградської дирекції АТ «Укрпошта»

Заступник голови обласної державної адміністрації Світлана Лобанова провела нараду за участі керівництва департаменту інфраструктури та промисловості облдержадміністрації, Головного управління Пенсійного фонду України в області, дирекції АТ «Укрпошта» в області.

Про це повідомляється на сайті Кіровоградської ОДА.

Розмову вели про послуги, що надає «Укрпошта» – прийом комунальних платежів, роботу поштарів, доставку періодичних видань, пенсій. Причиною проведення наради стали численні звернення жителів області, які вони особисто висловлювали голові облдержадміністрації Андрієві Балоню під час його зустрічей із активами територій, а також запити до облдержадміністрації та на «гарячу лінію».

Директор Кіровоградської дирекції АТ «Укрпошта» Сергій Протасов повідомив, що філія працює у відповідності до завдань і нормативів, що встановлені керівництвом «Укрпошти». Зокрема, встановлено, що мобільні точки продажу та надання послуг працюють у населених пунктах до 500 жителів не більше 1 разу на тиждень, від 500 до 1200 – 2 рази і більше 1200 жителів – стаціонарно. За кількістю мобільних точок Кіровоградська область займає друге місце (47 шт.), на першому Вінничина (близько 80 шт.). Нормативом встановлено і оклади працівників пошти у залежності від кількості обслуговуваного населення. За його словами, поштарі надають різноманітні фінансові послуги, якщо це автоматизоване відділення, терміни складаю від 1 до 3 днів, якщо не автоматизоване, то від 3 до 10 днів.

Заступник голови ОДА Світлана Лобанова наголосила, що головним питанням є якість послуг для населення, а наявність скарг та звернень свідчить, що у роботі дирекції «Укрпошти» є певні проблемні питання над якими варто попрацювати. Начальник Головного управління Пенсійного фонду України в області Наталія Сімонян відзначила про наявність скарг з окремими виплатами Пенсійного фонду, на що, Сергій Протасов зауважив, що володіє ситуацією і вона пов"язана з кадровими питаннями.

Директор Кіровоградської дирекції АТ «Укрпошта» Сергій Протасов окремо також наголосив що з нового року мають змінитися нормативи обслуговування населення. Мобільні точки продажу та надання послуг мають працювати у населених пунктах від 200 жителів не менше 2 разів на тиждень, що безумовно має зняти соціальну напругу.