Трасу Київ — Одеса цьогоріч обслуговуватимуть дорожники Кіровоградщини

На базі Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області відбулася спільна нарада під керівництвом першого заступника голови Кіровоградської ОДА Сергія Коваленка за участі керівників структурних підрозділів адміністрації, служби порятунку, поліції, укртрансбезпеки та дорожньої галузі.

Про це повідомляється на сайті Кіровоградської ОДА.

Єдине питання на порядку денному – підготовка області до роботи в осінньо-зимовий період, а точніше запобігання виникненню надзвичайних ситуацій на автомобільних дорогах загального користування та відпрацювання послідовності спільних дій.

  • Особливу увагу ми маємо приділити тим територіям, де постійно виникають складні ситуації та тим, де немає голів районних адміністрацій, а таких у нас зараз десять, — наголосив Сергій Коваленко. – Ми повинні добре розуміти з ким ми працюємо і як, хто за що відповідає та як реагує, адже своєчасне прийняття рішень дозволяє нам уникнути колапсів. Вкотре наголошую, що тільки за умови чіткої взаємодії за схемою витримаємо натиск погоди.

Заступник начальника САД з розвитку доріг Олег Салов зазначив, що цього року служба утримуватиме дорогу першої категорії М-05 Київ-Одеса, яку раніше обслуговувала Черкаська служба. За словами посадовця, її експлуатаційним утриманням займатиметься приватна організація, тоді як іншими дорогами – Кіровоградський облавтодор.

  • У приватного підрядника є сучасна нова техніка, а тому можна бути певним, що прибирати сніг та ожеледицю там буде чим. Ми знаємо у яких місцях на даній дорозі виникають проблеми, тому там будемо працювати на випередження і за потреби підсилюватися сторонніми організаціями, — зазначив Олег Салов. — В цілому, підготовка господарства до сезону ще триває, ще заготовляємо протиожеледні матеріали, пальне, лагодимо техніку та механізми.

Директор ДП «Кіровоградський облавтодор» Андрій Руднік підкреслив, що зараз в області працює 12 філій, які можуть перейти на посилений режим, але у разі виникнення надзвичайних погодних умов, коли снігом засипле одночасно всю область – техніки не вистачить, тому ставка робиться на залучення сторонніх підприємств різних форм власності. Особливо це стосується роботи в межах Світловодського району, де є кілька складних ділянок, що першими потерпають від стихії і можуть паралізувати рух транспорту. Зокрема, мова йшла про греблю та ГЕС, де такі ситуації щорічно виникають.

По роботі в Світловодську та районі виникали питання і в представників поліції, і в представників ДСНС, адже немає повного розуміння з міською владою, щодо взаємодії в надзвичайних ситуаціях.

Учасники наради детально розглянули й момент комунікації силовиків, дорожників та влади.