Лідерство потребує інвестицій – доведено «АТБ»


Найбільша вітчизняна продовольча мережа магазинів впроваджує  сучасні стандарти діяльності

У сімох містах Кіровоградщини сьогодні працюють магазини мережі «АТБ». Це не лише статистичний показник, але й гарантія сталого розвитку всієї сфери торгівлі у цих населених пунктах. Експерти давно помітили: коли у місті з’являється магазин згаданої мережі, активізуються усі конкуренти. Інші підприємства вимушені покращувати свою роботу, аби не втратити клієнтів.

Тримати планку на такому високому рівні «АТБ» може за рахунок постійних інвестицій у провідні технології, впровадження новаторських концепцій і практик. «Разом із багатьма європейськими лідерами роздрібної торгівлі корпорація «АТБ» вважає даний напрямок пріоритетним у своїй інвестиційній діяльності. Сьогодні в компанії реалізують одночасно декілька відповідних проектів», – зазначає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».

За його словами, найпоказовішим прикладом є модернізація формату. Багато хто звернув увагу на магазини зі звичною вивіскою, які мають новий дизайн у темних тонах.  Це і нові маркети, і переобладнані «АТБ».  З перших кроків торговими залами таких магазинів покупець бачить, що змінився не тільки дизайн, змінилася концепція роботи. «Оновлені «АТБ» – своєрідний експериментальний майданчик, де впроваджено сучасні рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва й енергозбереження. У магазинах «АТБ» нового формату встановлені холодильне та морозильне обладнання останнього покоління, новітня система освітлення, побудована на базі LED-технологій, впроваджені технології утеплення, опалення та рекуперації енергії, які скорочують до 70% витрати на опалення», – пояснює Борис Марков.

Компанія має намір до кінця поточного року ввести в експлуатацію не менше сотні таких магазинів. Ще кількадесят вже працюючих «АТБ» будуть оновлені. Це серйозний показник, враховуючи, що загалом у країні сьогодні  працює понад 970 маркетів «АТБ» у 247 населених пунктах.  Їхнє обслуговування вимагає великих трудових ресурсів. Йдеться не тільки про співробітників, яких ми бачимо в торгових залах. Це багато інших систем та структурних підрозділів. Взяти хоча б логістику – традиційно «непомітну» для пересічного покупця частину бізнесу. Група компаній «АТБ» володіє однією з найбільших в Україні логістичних інфраструктур із восьми сучасних мультитемпературних розподільчих центрів категорії А загальною площею 150 тис. кв. м. Керування складами здійснюється за допомогою інформаційної системи (WMS), системи управління двором (YMS), а також передових технологій контролю якості обробки товару, які забезпечують комплексне вирішення завдань автоматизації управління складськими процесами. Вони дозволяють знизити вартість обробки товару та його доставки, підвищити контроль над виконанням складських операцій і обмежити вплив людського фактора на процеси складської логістики.

Безумовно, підтримка цієї структури, а також робота за іншими напрямками вимагають інвестицій. Компанія розуміє,  що слід вкладати гроші у власний розвиток. Через це «АТБ» довіряють мільйони українців. Мережа, звісно, зупинятися на досягнутому не збирається.