Торік до обласного контактного центру звернулися більше 23 тисяч людей

Минулого року до контактного центру надійшло 23 тисячі 662 дзвінка.

Порівняно з попереднім роком, кількість звернень громадян на «гарячу лінію» зменшилася на 635, поінформував керівник «гарячої лінії» Андрій Лаврусь, повідомляють Новини Кіровоградщини.

По тематиці звернень першість посідає сфера житлово-комунального господарства – 4 тисячі 983 звернення. Найчастіше заявники скаржилися на стан доріг у населених пунктах та дорогах міжміського сполучення, щодо відновлення водо- та електропостачання, про незадовільний стан каналізаційних мереж, а також щодо проведення ремонту житлових будинків, внутрішньобудинкових мереж та під’їздів.

На другому місці дзвінки громадян з питань соціального захисту – 4792 звернення. Більшість з них стосувалися отримання житлових субсидій. На третьому місці – проблеми у сфері транспорту та зв’язку – 1976 звернень.

За територіями найбільше звернень надійшло з обласного центру, Олександрії, Світловодська, а також з Добровеличківського, Кіровоградського, Маловисківського та Новоукраїнського районів. Найменше скаржилися про проблеми мешканці Вільшанського, Компаніївського, Новгородківського, Онуфріївського, Світловодського та Устинівського районів.